Centrum Pozytywnego Rozwoju
oraz
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
zapraszają Państwa do udziału w prestiżowej konferencji
WELLBEING W ORGANIZACJI
Gość specjalny:
Prof. ANDRZEJ JACEK BLIKLE
Prelegenci
Prelegenci
Prelegentami oraz uczestnikami panelu dyskusyjnego są praktycy biznesu, wykładowcy studiów podyplomowych Wellbeing
w organizacji oraz przedstawiciele organizacji, którzy podzielą się doświadczeniami z zastosowania najlepszych praktyk
we wdrażaniu wellbeingu.
TEMATYKA KONFERENCJI:
WELLBEING W KONTEKSĆIE WSPÓŁCZESNYCH
WYZWAŃ W ORGANIZACJI.
WELLBEING TREND CZY REALNA POTRZEBA?
KULTURA WELLBEINGU A PRZYWÓDZTWO?
MIEJSCE I TERMIN:
WROCŁAWSKIE CENTRUM KONGRESOWE
ul. Wystawowa 1, 51-618 WROCŁAW
21 września 2017
W GODZ. 10.00-15.30
Cel konferencji
Celem pierwszej we Wrocławiu konferencji „Wellbeing w organizacji” jest dostarczenie wiedzy, inspiracji, innowacyjnych i praktycznych rozwiązań związanych z dobrostanem pracowników.
Dobrze zarządzane organizacje postrzegają ludzi w organizacji holistycznie jako kapitał, a efektywne kierowanie ludźmi musi uwzględniać dbałość o stan psychofizyczny pracownika.
Dla kogo
Konferencja przeznaczona jest dla środowisk biznesowych: zarządów firm, liderów, coachów, dyrektorów oraz pracowników działów HR, CSR, specjaliści od Employer Branding, Marketingu oraz H&S ( Heath&Safety), środowiska naukowego oraz innych zainteresowanych osób.

Korzyści z uczestnictwa w konferencji
• dostarczenie wiedzy oraz inspiracji w zakresie wdrażania kultury wellbeingu
• informacja o najnowszych trendach
• odpowiedzi na potrzeby rynku pracownika
• wymiana dobrych praktyk w zakresie zatrzymanie pracowników w organizacji, wzrost ich zaangażowania, motywacji i efektywności
• networking
• wzmocnienie wizerunku firm dbających o dobrostan
Cel charytatywny
Uczestnicząc w naszej konferencji mogą Państwo jednocześnie oprócz uzyskania najnowszej wiedzy i kontaktów ze znakomitymi praktykami wesprzeć dzieło powstania ośrodka leczenia dzieci i młodzieży od uzależnień w tym miedzy innymi od internetu, gier komputerowych, telefonów, alkoholu czy substancji psychoaktywnych.
Jako organizatorzy postanowiliśmy, że dochód z konferencji przeznaczony zostanie na powstanie tego ośrodka.
Mamy nadzieję, że zechcecie Państwo przyczynić się do urzeczywistniania tej szlachetnej idei.
Działanie to wpisuje w obszar CSR.
CZYM WŁAŚCIWIE JEST WELLBEING W ORGANIZACJI?
To holistyczne podejście do pracownika i jego potrzeb w miejscu pracy,
którego fundamentami są miedzy innymi:
• tworzenie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości
• odpowiedzialność za dobre samopoczucie pracownika i zespołów
• dbanie o pozytywne emocje oraz dobrą atmosferę w pracy
• poczucie sensu i wspólnoty wśród pracowników
• zapewnienie pracownikom odpowiednich możliwości rozwoju
• dbanie o bezpieczeństwo pracowników
To wszystko tworzy całość, która warunkuje tzw. „dobrostan” pracowników,
a w dalszej perspektywie wpływa na ich zaangażowanie, motywację i efektywność.
PROGRAM KONFERENCJI
09:00 Rejestracja uczestników, poranna kawa
10:00 Otwarcie spotkania
Centrum Pozytywnego Rozwoju
10:30 Zarządzać inaczej – turkusowa organizacja
Gość specjalny Prof. Andrzej Jacek Blikle
11:30 Przerwa kawowa
11:45 Zarządzanie zmianą
Czy warto traktować biuro jako zasób strategiczny?
Małgorzata Niewińska – Senior Change Manager, CBRE
12:00 Panel ekspertów
Wellbeing trend czy realna potrzeba?
Kultura wellbeingu a przywództwo?
uczestnicy panelu:
Prof. Andrzej Jacek Blikle – gość specjalny,
Tomasz Kryszczyński – wykładowca na studiach podyplomowych Wellbeing w organizacji
(Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu), praktyk Mindfulness,
Barbara Wawrzynek – wykładowca na studiach podyplomowych Wellbeing w organizacji
(Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu), praktyk i pasjonat zarządzania wellbeingiem w organizacji, trener biznesu,
Magdalena Kuźma – Koordynator ds. Szkoleń i Rozwoju Pracowników, 3M Wrocław
Kamila Cioś – Subject Matter Expert, Policies and Shopping, Google Poland Sp. z o.o.
Michał Romanowski – Director GA&HR, Sanden Manufacturing Poland Sp. z o.o.
moderator:
Dr Katarzyna Kulig-Moskwa – Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
13:30 Przerwa – Lunch
14.00 Sesja dobrych praktyk
Wellness i strategia środowiska pracy
Małgorzata Niewińska – Senior Change Manager, Workplace Consultancy and Change Management
14.30 Sesja inspiracji
Kultura organizacyjna a wellbeing
Gabriela Ziółkowska-Coyne, Co-Founder & Chief, Ops Talent
Trevor Coyne – Founder & Head of Growth, Ops Talent
15.00 Szczęście w organizacji?
dr Ewa Mukoid – Coach, Mentor, Dyrektor ds. Edukacji i Akredytacji ICF Polska,
założycielka Instytutu Komunikacji i Rozwoju Mukoid
15.30 Zakończenie konferencji i losowanie nagród
Dodatkowo dla zainteresowanych
15:30 – spotkanie z praktykami – wykładowcami studiów podyplomowych
WELLBEING W ORGANIZACJI
Prelegenci oraz uczestnicy panelu dyskusyjnego
PRELEGENCI
Prof. Andrzej Jacek Blikle
Czł. Europejskiej Akademii Nauk, czł. honorowy i były prezes Polskiego Towarzystwa Informatycznego. W latach 1990-2010 prezes A. Blikle Sp. z o.o. Honorowy prezes stow. Inicjatywa Firm Rodzinnych i C. im. Adama Smitha. „Człowiek Jakości Roku 2010”. Jego „Doktryna jakości” uzyskała nagrodę Najlepszy poradnik ekonomiczny w konkursie Economicus 2015 oraz nagrodę Kol. Nauk o Przedsiębiorstwie SGH Za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-15.


Karina Kreja
Specjalistka nieruchomości komercyjnych i jedna z wiodących konsultantek Strategii Środowiska Pracy w Polsce. Dyplomowana Architekt i Uprawniona Rzeczoznawczyni Majątkowa. Karina ma prawie 15 lat doświadczenia pracy w wiodących agencjach nieruchomości. Od czterech lat prowadzi w CBRE dział Strategii Środowiska Pracy i Zarządzania Zmianą, który w tym czasie obsłużył około 60 klientów korporacyjnych CBRE.
Małgorzata Niewińska
Executive leader i business consultant z 20 letnią praktyka zawodową w międzynarodowych organizacjach. Konsultant ds. projektów zmiany przestrzeni pracy: implementacja koncepcji inteligentnego biura, Activity based working, wdrażanie strategii rozwoju kompetencji wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w nowoczesnym miejscu pracy, kreowania środowiska wpływającego na wzrost zaangażowania, produktywności i satysfakcji, health & wellbeing, diagnoza kultury organizacyjnej, stylów pracy, określanie potencjału organizacji w zakresie wykorzystania przestrzeni jako inwestycji z oczekiwaną stopą zwrotu oraz strategicznego czynnika budującego pozycję organizacji na rynku.



Gabriela Ziółkowska-Coyne
Co-Founder & Chief, Ops Talent
Trevor Coyne
Founder & Head of Growth, Ops Talent
Stworzyli miejsce, w którym grupa zdolnych pasjonatów urzeczywistnia pomysły, dla innych niemożliwe do realizacji. Ops Talent specjalizuje się tworzeniu nowoczesnych rozwiązań w branży IT oraz szeroko pojętej obsłudze klienta. Firma bazuje na najnowszych technologiach, tworzy głównie projekty dla klientów zagranicznych ; firm startapowych, jak i z sektora finansów, czy też medycznego.
Kultura organizacyjna Ops Talent oparta jest na 5 wartościach: Be helpful, be happy, be honest, be humble and be health.
Dr Ewa Mukoid
Coach i mentor, doktor nauk humanistycznych, filozof i przedsiębiorca, zawodowo zajmuje się szczęściem i mądrością
Korzysta z najnowszych odkryć neuronaukowych oraz własnej bogatej praktyki zawodowej i doświadczeń aktywnego intensywnego życia.
Autorka książek m.in. Filozofia zła, Wodnik. Adagio, Folia Melancholia… oraz podręczników dla studentów coachingu.
W niedawno wydanej Książce dla Ciebie przeprowadza czytelnika przez kompletny proces zmiany i realizacji celu.
Od 2007 r. prowadzi Instytut Komunikacji i Rozwoju Mukoid.
Pracuje z osobami i organizacjami, którym pomaga poprzez komunikację rozwijać efektywność i kreatywność, osiągać satysfakcję z działania.
Praktykuje coaching jako filozofię sensownego życia i sztukę szczęścia.

NAGRODY I NIESPODZIANKI
Dla uczestników konferencji przygotowaliśmy liczne atrakcje między innymi:
• Loterie wizytówkowe,
• Pakiety pobytowe,
• Strefa wellness i masaży,
• Pokazy innowacyjnych technologii w wellbeingu,
• Bilety na imprezy i ciekawe wydarzenia,
• Książki,
• oraz inne niespodzianki.
PANEL DYSKUSYJNY
Tomasz Kryszczyński
Psycholog, trener, nauczyciel mindfulness w programach MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) i MBCT (Mindfulness Based Cognitive Therapy) certyfikowany przez The Institute for Mindfulness – Based Approaches z siedzibą w Bedburgu. Należy do pierwszej grupy certyfikowanych nauczycieli MBSR w Polsce i jednym z kilku certyfikowanych nauczycieli MBCT – programu ukierunkowanego na profilaktykę nawrotów depresji, w naszym kraju. Autor wielu autorskich programów szkoleniowych. Praktyk z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pracy z grupami. Doświadczenia dotyczące narzędzi stosowanych w MBSR i MBCT zdobywał w ciągu wielu lat własnej praktyki w Polsce, USA, Wielkiej Brytanii oraz Tajlandii.


Barbara Wawrzynek
Praktyk i pasjonat wdrażania oraz zarządzania wellbeingiem w środowisku biznesowym. Od lat buduje świadomość liderów oraz HR w kreowaniu kultury wellbeing na poziomie indywidualnym, zespołowym oraz organizacyjnym.
Doświadczony konsultant zewnętrzny ds. corporate wellness dla firm.
Posiada na swoim koncie 10-letnie doświadczenie jako EMEA trener biznesu oraz konsultant w zakresie: wellbeing, zaangażowanie, przywództwo, skuteczna komunikacja, myślenie strategiczne, modelowanie zachowań/kreowanie nawyków oraz employee experience.
Na swojej ścieżce zawodowej odpowiedzialna za budowanie i zarządzanie strategią rozwojową dla 500+ organizacji w sektorze SSC oraz zarządzanie projektami zaangażowania oraz budowania kompetencji liderskich w Europie.
Magdalena Kuźma
Z wykształcenia psycholog, z zamiłowania trener umiejętności miękkich. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu organizowanej przez Moderator Sp. z o.o. dbająca o rozwój pracowników. Zdecydowana zwolenniczka rozważnego rozwoju, autorefleksji i małych kroków. Na co dzień rozmawia z ludźmi, wdraża programy rozwojowe, organizuje i prowadzi szkolenia. Prywatnie spaceruje po górach, słucha muzyki, czyta książki i czasem coś napisze.


Kamila Cioś
Zawodowo: po kilku latach spędzonych w Warszawie w branży szkoleniowej, gdzie odpowiadała za marketing i sprzedaż, wróciła do pięknego Wrocławia.
W Google pracuje od 9 lat – zaczynała od wsparcia klienta MSP krajów niemieckojęzycznych, pracowała nad różnymi projektami (m.in. związanymi z procesami wewnętrznymi i produktem, outsourcingiem).
Aktualnie prowadzi globalny zespół specjalistów ds. polityki reklamy online AdWords i Shopping (systemy reklamy online Google).
Miłośniczka szkoleń i dzielenia się wiedzą, prowadzi szkolenia produktowe oraz z umiejętności miękkich.
Bakcyla aktywnego wolontariusza złapała w szkole średniej i tak już zostało, aktualnie jest jedną z leaderek “WrOpenUp” – projektu skupionego wokół tematu diversity i promowania tego, jak wartościowa jest różnorodność.
Prywatnie uwielbia tworzyć ceramikę, podróżować, pić chai latte.
Michał Romanowski
Dyrektor ds. Personalnych i Administracyjnych w Sanden Manufacturing Poland Sp. z o. o.
w Polkowicach, absolwent AGH oraz studiów MBA w zakresie zarządzania i marketingu
na AE we Wrocławiu.
Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe na stanowisku dyrektora zarządzającego.
Od 11 lat związany z HR w przemyśle motoryzacyjnym. W Sanden Manufacturing Poland odpowiada za tworzenie
i wdrażanie polityki personalnej oraz zarządzanie relacjami i negocjacje ze związkami zawodowymi.
W ramach Europejskiej Dywizji Automotive Sanden współpracuje przy tworzeniu i wdrażaniu europejskiej średnioterminowej strategii HR oraz koordynuje wdrażanie zrównoważonego modelu zarządzania wg EFQM (European Fundation Quality Management).


Moderator panelu: dr Katarzyna Kulig-Moskwa
Doktor nauk ekonomicznych (specjalizacja zarządzanie). Adiunkt w Instytucie Zarządzania i Marketingu oraz kierownik zespołu zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Praktyk i badacz w obszarze zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, public relations, CSR.
Naukowo zajmuje się zagadnieniami CSR w obszarze miejsca pracy oraz rozwojem pracowników. Na co dzień współpracuje z firmami w zakresie programów dydaktycznych i konsultingowych. Autor wielu artykułów branżowych oraz współautor ostatnio wydanej książki HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji.
Lider Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner – oddział wrocławski.
ORGANIZATOR:

Jesteśmy otwartą organizacją, której bliskie są idee związane z poprawą funkcjonowania ludzi,
relacji i organizacji w oparciu o nowoczesne metody i rozwiązania oparte na psychologii pozytywnej.
Mamy przekonanie, że możliwe jest stworzenie środowiska, w którym ludzie dobrze się czują,
pracują z pasją, radością i zaangażowaniem, mogą podejmować działania, które mają dla nich znaczenie i sens, a poprzez swoją pracę mogą się spełniać i realizować, wykorzystując swój naturalny potencjał.
Naszą misją jest dostarczanie wiedzy i rozwiązań pozwalających zadbać o dobrostan (wellbeing) ludzi i tworzonych przez nich organizacji w nurcie psychologii pozytywnej oraz propagowanie idei dobrostanu pracowników jako efektywnej strategii biznesowej, która za cel stawia sobie troskę o pracownika jako podstawę kapitału organizacji.
PARTNERZY WSPIERAJĄCY:


PARTNER MEDIALNY:




REJESTRACJA i BILETY:
https://wellbeingworganizacji.evenea.pl/
KONTAKT
