Loading...
STUDIA 2017-12-13T17:14:46+00:00

PIERWSZE W POLSCE STUDIA – WELLBEING W ORGANIZACJI


CEL

Potencjał ludzi w organizacji ich motywacja i zaangażowanie w pracę wynika bezpośrednio z ich dobrostanu (wellbeingu).
Dobrze zarządzane organizację dostrzegają, że efektywne kierowanie ludźmi musi uwzględniać dbałość o stan psychofizyczny pracownika.
Studia przygotowują profesjonalistów w zakresie tworzenia programów weelbingowych, nastawionych na tworzenie pozytywnych i wysokowydajnych miejsc pracy, działających w oparciu o wartości, z których podstawową jest zaufanie.
Studia to nowe spojrzenia na biznes i wiedzę o zarządzaniu, który nie ogranicza się jedynie do liczb i zarządzania przez exela, a postrzega ludzi w organizacji holistycznie jako kapitał.
Studia przygotowują do pracy w działach HR oraz pełnienia roli partnera w biznesie.

KORZYŚCI

Uczestnicy zdobędą kompetencje w zakresie przygotowywania i wdrażania wellbeingu w organizacji oraz praktycznego wprowadzenia elementów psychologii pozytywnej.
Dowiedzą się jak zadbać o dobrostan psychiczny i fizyczny liderów oraz pracowników poprzez zmniejszenie stresu, pozytywną komunikację, pozytywne emocje, tworzenia poczucie sensu i wspólnoty, troskę o zdrowie i dobre samopoczucie w miejscu pracy.
Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie efektywnego przywództwa i tworzenia strategii biznesowych wykorzystujących dobrostan pracowników jako podstawę kapitału organizacji.

Studia nastawione na wykorzystanie aktywnych form szkoleniowych i uczenie przez doświadczanie, celem jest osiąganie efektu synergii poprzez wymianę doświadczeń pomiędzy wykładowcami – praktykami a uczestnikami studiów.

UCZESTNICY

Studia przeznaczone są przede wszystkim kadry menedżerskiej, specjalistów z zakresu HR (Human Resources), właścicieli firm, doradców personalnych, psychologów pracy, konsultantów Zarządzania Zasobami Ludzkimi, niezależnych ekspertów z tej dziedziny, coachów a także innych osób zainteresowanych problematyką dobrostanu (wellbeingu) pracowników.

PARTNERZY PROGRAMU


WYKŁADOWCY

Wyjątkowi wykładowcy m.in. Prof. Andrzej Jacek Blike, Wojciech Eichelberger praktycy z różnych obszarów wpływających na wellbeing pracowników m.in. technik radzenia sobie ze stresem z wykorzystaniem Mindfulness, komunikacji i mediacji, oraz przywództwa, zarządzania organizacjami i zasobami ludzkimi, czy praktycznym zastosowaniem psychologii pozytywnej w organizacji. Wśród wykładowców są także przedstawiciele międzynarodowych korporacji, którzy podzielą się doświadczeniami z zastosowania najlepszych praktyk we wdrażaniu wellbeingu w swoich organizacjach.

Prof. ANDRZEJ JACEK BLIKLE

Czł. Europejskiej Akademii Nauk, czł. honorowy i były prezes Polskiego Towarzystwa Informatycznego. W latach 1990-2010 prezes A. Blikle Sp. z o.o. Honorowy prezes stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych i C. im. Adama Smitha. „Człowiek Jakości Roku 2010”. Jego „Doktryna jakości” uzyskała nagrodę Najlepszy poradnik ekonomiczny w konkursie Economicus 2015 oraz nagrodę Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH Za najlepszą pracę z zakresu nauk o przedsiębiorstwie w latach 2014-15.

Andrzej Blikle (Prof.) Selected memberships: The European Academy of Sciences (Academia Europaea), honorary mem. and former president of the Polish Information Processing Society. In the years 1990-2010 president of A. Blikle Ltd., honorary president of (association) Family Business Initiative and C.Adam Smith Center. Quality man of the year 2010. His book „Doctrine of Quality” received two prices: the best guide of economics in competition Economicus 2015 and the best work in the field of management sciences in the years 2014-2015 SGH Warsaw School of Economics.

WOJCIECH EICHELBERGER

Psycholog, psychoterapeuta, coach i trener. Uczestniczył w tworzeniu Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie, renomowanej i pierwszej w Polsce placówki psychoterapii, treningu i szkolenia działającej nieprzerwanie od 1978 roku. Członkiem zespołu Laboratorium pozostał do roku 2004. Autor i współautor wielu popularnych książek z pogranicza psychologii, antropologii i duchowości (m.in.: „Jak wychować szczęśliwe dzieci”, „Pomóż sobie daj światu odetchnąć”, „Kobieta bez winy i wstydu”, „Zdradzony przez ojca”, „Siedem boskich pomyłek”, „Ciałko”, „Zatrzymaj się”, „Alchemia Alchemika”, „Krótko mówiąc”, „Dobra miłość”). Wiele spośród nich trafiło na listy bestsellerów i uzyskało wysokie nakłady. Współtwórca programów telewizyjnych popularyzujących wiedzę i refleksję z obszaru psychologii egzystencjalnej („Okna”, „Być tutaj”, „Nocny Stróż”). Publikuje wywiady, felietony i eseje m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Zwierciadle”, „Charakterach”, „Wysokich Obcasach”, „Polityce”, „Więzi”, „Życiu Duchowym”, „Pulsie Biznesu”.

Współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii w Warszawie. W swoich projektach szkoleniowych i terapeutycznych odwołuje się do koncepcji terapii integralnej, która oprócz psychiki bierze pod uwagę ciało, energię i duchowość człowieka. Zamiłowania pozazawodowe: żeglarstwo, konie, góry, narty, sporty walki. Ojciec dwóch synów. Został odznaczony Krzyżem Oficerskim Polonia Restituta.

Dr PIOTR KWIATEK

Uzyskał doktorat z psychologii na Papieskim Uniwersytecie Salezjańskim w Rzymie. W 2012 roku zakończył trzyletni program psychoterapii Gestalt w Filadelfii (USA). Ponadto odbył szkolenie w Instytucie Alberta Ellisa z Racjonalno-Emotywnej Terapii Behawioralnej (REBT) w Nowym Yorku. Od kilku lat prowadzi zajęcia z Interwencji Pozytywnych na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS (Sopot, Wrocław) – program rekomendowany przez założyciela psychologii pozytywnej prof. Martina Seligmana. Przedmiotem jego aktualnych zainteresowań naukowych są teorie dobrostanu, psychologia wdzięczności, duchowość, edukacja, mindfulness, nadzieja, przebaczenie. W Krakowie prowadzi wykłady oraz warsztaty z psychologii ogólnej, psychologii pastoralnej oraz psychologii pozytywnej w ośrodkach edukacyjnych i eklezjalnych.

Autor książek z serii: „Psychologia Pozytywna i Wiara, ” KOCHAJ BOGA I NIE BÓJ SIĘ BYĆ SZCZĘŚLIWYM”, „UCIESZYĆ SIĘ ŻYCIEM. CZTERY OKNA WDZIĘCZNOŚCI”, niebawem ukaże się kolejna trzecia książka z serii „W ŚWIETLE CIENIA. TRUDNOŚCI NA DRODZE DO SZCZĘŚCIA”.

Dr KATARZYNA KULIG-MOSKWA

Doktor nauk ekonomicznych (specjalizacja zarządzanie). Adiunkt w Instytucie Zarządzania i Marketingu oraz kierownik zespołu zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Praktyk i badacz w obszarze zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, public relations, CSR. Doświadczenie w pracy w zespołach projektowych oraz jako konsultant ds. zarządzania. Trener biznesu oraz wykładowca na studiach pierwszego, drugiego stopnia oraz podyplomowych. Naukowo zajmuje się zagadnieniami CSR w obszarze miejsca pracy oraz rozwojem pracowników. Na co dzień współpracuje z firmami w zakresie programów dydaktycznych i konsultingowych. Autor wielu artykułów branżowych oraz współautor ostatnio wydanej książki HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysoko efektywnych organizacji

Lider Polskiego Stowarzyszenia HR Busines Partner – oddział wrocławski.

Dr EWA MUKOID

Coach i mentor, doktor nauk humanistycznych, filozof i przedsiębiorca, zawodowo zajmuje się szczęściem i mądrością
Korzysta z najnowszych odkryć neuronaukowych oraz własnej bogatej praktyki zawodowej i doświadczeń aktywnego intensywnego życia.

Autorka książek m.in. Filozofia zła, Wodnik. Adagio, Folia Melancholia… oraz podręczników dla studentów coachingu.
W niedawno wydanej Książce dla Ciebie przeprowadza czytelnika przez kompletny proces zmiany i realizacji celu.

Od 2007 r. prowadzi Instytut Komunikacji i Rozwoju Mukoid.
Pracuje z osobami i organizacjami, którym pomaga poprzez komunikację rozwijać efektywność i kreatywność, osiągać satysfakcję z działania.
Praktykuje coaching jako filozofię sensownego życia i sztukę szczęścia.

TOMASZ KRYSZCZYŃSKI

Jest psychologiem, trenerem, nauczycielem mindfulness w programach MBSR (Mindfulness Based Stress Reduction) i MBCT (Mindfulness Based Cognitive Therapy) certyfikowanym przez The Institute for Mindfulness – Based Approaches z siedzibą w Bedburgu. Należy do pierwszej grupy certyfikowanych nauczycieli MBSR w Polsce i jednym z kilku certyfikowanych nauczycieli MBCT – programu ukierunkowanego na profilaktykę nawrotów depresji, w naszym kraju. Autor wielu autorskich programów szkoleniowych. Praktyk z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pracy z grupami.

Prowadził zajęcia poświęcone mindfulness w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz grupach komercyjnych. Doświadczenia dotyczące narzędzi stosowanych w MBSR i MBCT zdobywał w ciągu wielu lat własnej praktyki w Polsce, USA, Wielkiej Brytanii oraz Tajlandii.

Przygotowywał i realizował procesy rozwojowe dla pracowników takich organizacji jak m.in. AIG, Avon, Cadburry, Faurecia, Kraft, Panalpina, Santander, SCA, Wedel, Volvo i wielu innych.

Aktywnie popularyzuje wiedzę dotyczącą uważności, jest zapraszany do prowadzenia spotkań  i udziału w różnego rodzaju zdarzeniach poświęconych szeroko rozumianej praktyce medytacyjnej w różnych organizacjach, np. Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Nowych Horyzontach, Narodowym Forum Muzyki czy Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie.

Autor książki „Wgląd. Buddyzm Tajlandia Ludzie.”

KATARZYNA URBANIAK

Praktyk, przedsiębiorca, trener biznesu z wieloletnim doświadczeniem, certyfikowany coach, mediator.
Szkoleniowiec z zakresu doskonalenia motywacji, ABC Managera, zarządzania czasem, technik negocjacji, komunikacji interpersonalnej, technik sprzedaży i obsługi klienta. Realizuje również szkolenia z doskonalenia osobistego przywództwa, pracy w zespole, Trener metody TetraMap International. Akredytowany trener Clarity4D.

Prowadzi treningi komunikacji i mediacji z wykorzystaniem metody Porozumienia Bez Przemocy (NVC) Marshalla Rosenberga.
Prowadziła szkolenia dla pracowników firm m.in. takich jak: Renault Polska, Bank Handlowy w Warszawie SA, Bank BPH SA, Bank PEKAO SA, Bank PKO BP, Nutricia Polska, Kuehne-Nagel, Hurtap SA, APLIKOM, AGRAF, Volkswagen Poznań, GK PGE, Peugeot Prowadzi autorskie warsztaty rozwojowe dla kobiet i Kręgi Kobiece.

Ukończyła m.in. kurs „Zaawansowane umiejętności trenerskie” (Grupa Trop), roczny kurs Zen Coachingu.

KAROLINA ŻMUDZKA

Psycholog, akredytowany coach Izby Coachingu, doradca kariery. Członek Prezydium Izby Coachingu i Polskiego Stowarzyszenia Coachingu i Rozwoju. W latach 2014 – 2016 Dyrektor Oddziału Lubelskiego Izby Coachingu.

Pasjonatka życia i własnej pracy, kieruje się mottem: „Rób to, co kochasz, a nigdy nie będziesz musiał pracować” i tą ideą stara się zarazić innych. Pracuje z ludźmi, którzy stoją u progu ważnych decyzji i zmian, poszukują drogi zawodowej, chcą odkryć siebie i realizować swoje pasje. Pomaga im odkrywać i wykorzystywać swoje prawdziwe predyspozycje, umiejętności i talenty. Pracuje w obszarze coachingu kariery, coachingu talentów, rekrutacji.

Zainwestowała w swój rozwój ponad kilka tysięcy godzin szkoleniowych, przeszła własną psychoterapię – dzięki temu odpowiedzialnie pracuje z klientami. W życiu kieruje się intuicją, wewnętrznym głosem, słucha swojego ciała. Podążając za swoimi talentami i pasjami realizuje działania z zakresu project managementu, budowania marki osobistej, kreowania wizerunku.

Wspiera przedsiębiorców i instytucje edukacyjne w budowaniu autentycznej marki na rynku, wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań i marketingu. Współpracuje z Uniwersytetem Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie jako kierownik merytoryczny studiów podyplomowych „Coaching i Mentoring”. Współtwórca i koordynator I, II i III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej „Coach, Trener, Doradca zawodami XXI wieku”.

IWONA SOCHA

Certyfikowany Coach, akredytowany konsultant Insights DiscoveryTM, praktyk biznesu, praktyk psychologii pozytywnej, trener umiejętności interpersonalnych z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu.
Uzyskała dyplom ”Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK – Narzędzia Pracy Trenera”, absolwentka Wrocławskiej Pracowni Psychoedukacji i Terapii „Plus” rekomendowanej przez PTP oraz studiów podyplomowych Psychologia Pozytywna na SWPS.

Zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych dla klientów biznesowych i korporacyjnych.
Prowadzi szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz sesje coachingowe.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu HR, zarządzania, obsługi klienta, umiejętności menedżerskich.

Ma za sobą doświadczenia związane z wdrażaniem kultury coachingowej, wprowadzeniem modeli kompetencyjnych oraz budowania zespołów.
Przez kilka pracowała na stanowiskach kierowniczych by później jako Trener Wewnętrzny w międzynarodowej korporacji szkolić i wdrażać Pracowników.

BARBARA WAWRZYNEK

Praktyk i pasjonat wdrażania oraz zarządzania wellbeingiem w środowisku biznesowym.
Od lat buduje świadomość liderów oraz HR w kreowaniu kultury wellbeing na poziomie indywidualnym, zespołowym oraz organizacyjnym. Postrzega wellbeing jako kompetencję, którą rozwija poprzez dwa strategiczne kanały w organizacji: świadome przywództwo oraz HR. Pracując na co dzień z biznesem i HR, zachęca do spojrzenia na wellbeing wielopłaszczyznowo i systemowo, wymuszając nową jakość odpowiedzialności.

Certyfikowany trener DDI (Development Dimensions International) oraz posiadająca licencję do używania narzędzia AQR Mental Toughness MTQ 48, diagnozującego 4 wymiary odporności psychicznej.

Posiada  doświadczenie  jako zewnętrzny konsultant ds. corporate wellness dla firm.
Jest ambasadorem filozofii wellbeing w zewnętrznym środowisku HR.
Przy współpracy ze Stowarzyszeniem Diversity Hub, odpowiedzialna za współtworzenie
i współprowadzenie pierwszej w Polsce konferencji ‘Wellbeing- za czym tęsknimy w miejscu pracy’ dla środowiska biznesu i HR, z udziałem gościa specjalnego: Wojciecha Eichelbergera. Prelegent konferencji HRowych w Polsce, w tematyce: wellbeing, zarządzanie talentami, zaangażowanie pracowników, organizacja ucząca się (HR Factor, Wszechnica UJ, PSZK, Echo Investment, HR na śniadanie)

Posiada na swoim koncie 10-letnie doświadczenie jako EMEA trener biznesu oraz konsultant w zakresie: wellbeing, zaangażowanie, przywództwo, skuteczna komunikacja, myślenie strategiczne, modelowanie zachowań/kreowanie nawyków oraz employee experience.

Na swojej ścieżce zawodowej odpowiedzialna za budowanie i zarządzanie strategią rozwojową dla 500+ organizacji w sektorze SSC oraz zarządzanie projektami zaangażowania oraz budowania kompetencji liderskich w Europie.

Wielki fan neuronauki, psychologii behawioralnej oraz interdyscyplinarności w biznesie
i procesie uczenia się.

MARTA PAWLIKOWSKA-OLSZTA

Psycholog pracy i organizacji, doradca HR.
Zajmuje się wsparciem etycznego i efektywnego zarządzania ludźmi w Polsce na każdym z etapów – zarówno w procesie rekrutacji, adaptacji, rozwoju kompetencji, oceny pracowników, jak i ich zwalniania.
Swoje działania praktyczne prowadzi w nurcie psychologii pozytywnej.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie w przygotowywaniu i wdrażaniu polityk zarządzania zasobami ludzkimi, restrukturyzacji, doradztwie HR oraz szkoleniu i prowadzeniu treningów rozwojowych dla zróżnicowanych kompetencyjnie menedżerów wszystkich szczebli oraz specjalistów pracujących w trzech różnych sektorach – firmach prywatnych i rodzinnych, administracji publicznej oraz sektorze pozarządowym.

Jest autorką poradnika dla menedżerów i specjalistów zarządzania ludźmi: „Skuteczny menedżer – Czego nie uczą w szkole o zarządzaniu ludźmi” oraz artykułów w miesięczniku Personel i Zarządzanie: m.in. „7 pułapek, w które wpadają prezesi” „Odpowiedzialność menedżerska” i „Dlaczego powinieneś zrezygnować z bycia menedżerem”.

Prowadzi bloga rozwoju zawodowego dla szefów i pracowników www.jakzarzadzacpoludzku.pl

Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej.

PIOTR CZERKAWSKI

Analityk – ekspert w zakresie zarządzania ryzykiem, certyfikowany trener II stopnia.

Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Administracja oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Ryzykiem na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Od 2006 roku prowadzi szkolenia w tym zakresie, które realizował m.in. dla pracowników firm: 3M POLAND – Wrocław, A.HARTRODT POLSKA sp. z o.o., AGENCJI CELNEJ COMPLEX SAD Gdynia, AKROPOL ELEKTRONICS, ALCATEL LUCENT POLAND sp. z o.o., ALSTOM POWER o/Wrocław, AMTRA sp. z o.o., ARAJ – Kąty Wrocławskie, AVON OPERATIONS POLSKA sp. z o.o., BEOGIQ sp. z o.o., BORYSZEW SOCHACZEW, CODOMEX spółka jawna, CORNING CABLE SYSTEMS sp. z o.o., DONAKO S.A. Wrocław, EQUUS S.A. – Warszawa, EUROIMMUN Polska sp. z o.o., FAMAK –Kluczbork, FIRMA OPONIARSKA DĘBICA S.A., , GATES POLSKA sp. z o.o. Legnica, JAS – FBG S.A. Pawłowice, LOGWIN AIR + OCEAN POLAND sp. z o.o., MEDI.COM sp. z o.o., MOSTVA sp. z o.o., MULTIVAC sp. z o.o., NG2 S.A. (CCC), PANALPINA Polska sp. z o.o., PCC ROKITA S.A., PLIVA – Kraków, POLSKI KONCERN NAFTOWY S.A., POLPHARMA Starogard Gdański, PRIME LOGISTICS, PROBENA – POLSKA W. RAJCZAK I SYN sp. j., PROCTER & GAMBLE, REDAN S.A,  Łódź, SINBUD sp. z o.o., SPEDYCJE pl – portal internetowy, TOYA S.A., TOYOTA – Wałbrzych,  UNILEVER POLSKA sp. z o.o., US PHARMACIA – Wrocław, VECTOR GLOBAL LOGISTICS sp. z o.o. – Gdynia, VOLKSWAGEN MOTOR POLSKA sp. z o.o., VOLVO POLSKA – Wrocław, WABCO POLSKA sp. z o.o., ZACHEM – Bydgoszcz, ZANAM LEGMET  sp. z o.o.

KIEROWNIK MERYTORYCZNY KIERUNKU

AGNIESZKA CZERKAWSKA

Praktyk psychologii pozytywnej, konsultant biznesowy, certyfikowany coach, przedsiębiorca.
Współzałożycielka Centrum Pozytywnego Rozwoju zajmującego się promocją idei, tworzeniem programów oraz wdrażaniem wellbeingu w organizacjach.

Od 2008 roku związana z biznesem, posiada bogate doświadczenie w pracy w zespołach projektowych, prowadzi firmę  konsultingową, która wspiera przedsiębiorców we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań. Zajmuje się tworzeniem i realizacją projektów rozwojowych m.in. z zakresu wellbeing dla klientów biznesowych i korporacyjnych.

Pomogła ponad 350 organizacjom rozpoczynać i rozwijać działalność gospodarczą dzięki usługom doradczym oraz funduszom unijnym.

Pasjonatka i propagatorka psychologii pozytywnej jako nauki o siłach sygnaturowych (cnotach) człowieka, dobrostanie (wellbeing) oraz szczęściu.

Prowadzi również treningi rozwojowe oraz sesje coachingowe, w swojej pracy wykorzystuje psychologię pozytywną, najnowsze osiągnięcia neuronauki oraz Mindfulness.

Współtwórca i koordynator I ogólnopolskiej Konferencji Wellbeing w organizacji.

PIERWSZWE W POLSCE STUDIA PODYPLOMOWE
WELLBEING W ORGANIZACJI

PROGRAM I TERMINY ZJAZDÓW

ZOBACZ TUTAJ

ZAPISY


INFORMACJA I ZAPISY

KLIKNIJ TUTAJ

Agnieszka Czerkawska
tel. 509 422 477
mail: biuro@centrumpozytywnegorozwoju.pl

KONTAKT


Agnieszka  Czerkawska
Praktyk psychologii pozytywnej
Konsultant ds. wellbeing

tel: 509 422 477

mail: biuro@agnieszkaczerkawska.com
lub
biuro@czerkawscyconsulting.com
czerkawscyconsulting.com